loading...

SIAPA NAK BANTUAN, HUBUNGI SAYA… JUTAWAN TERLAJAK LARIS Dato’ Aliff Syukri Suarakan Hasratnya Untuk Bantu Siapa Yang Memerlukan Pertolongannya…Alhamdulillah, Murah Rezeki Dato’…


INI bukan dalam filem atau khayalan, tetapi jutawan terlajak laris Aliff Syukri menawarkan diri untuk membantu sesiapa yang memerlukan bantuan, sejak 1 Jun lalu.
Dalam facebooknya pada dua hari lalu, sekali lagi beliau menulis: “Sy melihat respon lebih dr 3000org yg memberi komen dr org ramai khususnya rakyat malaysia yg inginkan bantuan dr saya..
saya dengan senang hati ingin memilih beberapa pihak yang memerlukn bantuan saya.. Mengikut kriteria yg spatutnya diberi bantuan..”

Mungkin agaknya wang tajaan RM30 juta yang ditolak oleh Persatuan Bola Sepak Kedah boleh disalurkan untuk memberi bantuan kepada orang ramai.
Jika RM10,000 diberikan kepada 3,000 yang membuat permohonanan, baru habis RM30,000 dan ini tidak menjejaskan sedikit pun wang jutawan muda itu.
“Siapa yang inginkan bantuan, boleh terus hubungi dan maklumkan mengapa dan sebb anda anda layak diberi bantuan oleh saya..,” tulisnya lagi.
Powered by Blogger.